ASUS A8R MVP bund / Opteron 185
Fra : Paw

Dato : 23-07-07 21:26

Jeg har et ASUS A8R MVP bundkort med 939 sokkel og vil gerne putte en
hurtigere CPU i.
Jeg har kigget på en Dual-Core Opteron 185 2,6 Mhz, der også er til
sokkel 939.
Men når jeg kigger i specifikationerne kan jeg ikke se, at Opteron 185
er understøttet. Kan en i gruppen fortælle mig om jeg kan sætte en
Opteron 185 i dette bundkort.

På forhånd tak.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 23-07-07 22:29

http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=A8R-MVP

Fra : Paw

Dato : 25-07-07 09:09

On Mon, 23 Jul 2007 22:26:03 +0200, Paw
<pallewindfjernmig@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Men når jeg kigger i specifikationerne kan jeg ikke se, at Opteron 185
>er understøttet. Kan en i gruppen fortælle mig om jeg kan sætte en

Tak for svaret.

Palle.