Rød lampe på ASUS P4P8X bundkort
Fra : Bettina&Fillip \(230~

Dato : 02-07-07 21:18

Hej NG

Jeg har en aldrende pc med et ASUS P4P8X bundkort. Forleden ville den ikke
starte op (Læs: _helt_ død), intet skete udover at en rød lampe lyste på
bundkortet. Det ser ud til at der står noget med AGP Warn printet på
bundkortet.
Har prøvet med en anden PSU, men med samme resultat.
Er det brændt af eller er der stadig muligheder?

--
Venligste Hilsner

Fillip Laursen
22282412

Fra : co@ch [4130]

Dato : 03-07-07 06:38

"Bettina&Fillip (2300)" <bettina.fillipnospam@kkgaard.telelet.dk> skrev i en
meddelelse news:46895d62$0$93973$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> bundkortet.
> Har prøvet med en anden PSU, men med samme resultat.
> Er det brændt af eller er der stadig muligheder?

Har du pillet ved Grafikkortet?
haft det ude?
sat et andet i?

Den lampe lyser og stopper maskinen hvis der bliver sat et kort med forkert
kørevolt i AGP porten.
Lampen indikerer at noget er galt, og virker som en slags sikring.

Der skal bruges kort med 1,5v til det bundkort
Måske har du sat et 3,3v agp kort i?

Det kan selvf. også tænkes at AGP porten er "stået af".

Mvh
Bri@n

Fra : Bettina&Fillip \(230~

Dato : 03-07-07 18:27

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du pillet ved Grafikkortet?
> haft det ude?
Nej
> sat et andet i?
Nej
> Den lampe lyser og stopper maskinen hvis der bliver sat et kort med
> forkert kørevolt i AGP porten.
> Lampen indikerer at noget er galt, og virker som en slags sikring.
Ok
> Der skal bruges kort med 1,5v til det bundkort
> Måske har du sat et 3,3v agp kort i?

> Det kan selvf. også tænkes at AGP porten er "stået af".
Er jeg lidt bange for..
Det skete mens maskinen ikke var tændt.Den ville simpelthen ikke tænde.

Mvh

Fillip