Utility til temperatur visning
Fra : Anne Grethe Jensen

Dato : 29-06-07 04:04

Hej..

Jeg har følgende bundkort: M2N68-LA (Narra), og jeg kører Vista Premium, 32
bit

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00906129&lc=en&cc=dk&dlc=en&product=3443303&lang=en#N309

Jeg har været på ASUS hjemmeside, og kan simpelthen ikke finde et program
der "overvåger" og viser ting som .f.eks temperatur og hastighed på fans.

Er der een herinde der kan hjælpe mig til hvor jeg kan downloade såden en
utility..

På forhånd tak..

Jakob

Fra : Hans

Dato : 29-06-07 04:51

Anne Grethe Jensen wrote:
> [...]
> hastighed på fans.
> Er der een herinde der kan hjælpe mig til hvor jeg kan downloade

http://www.almico.com/sfdownload.php

Hans

Fra : Anne Grethe Jensen

Dato : 29-06-07 05:13

Tak for linket, desværre er speedfan ikke kompatibelt med mit
motherboard..det eneste speedfan kan vise er cpu temp....

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-06-07 05:42

Anne Grethe Jensen wrote:

> Tak for linket, desværre er speedfan ikke kompatibelt med mit
> motherboard..det eneste speedfan kan vise er cpu temp....

Gå ind i indstillinger og lad progammet scanne sensorer, så skal du bare se.

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 29-06-07 08:37

Anne Grethe Jensen wrote:
> Tak for linket, desværre er speedfan ikke kompatibelt med mit
> motherboard..det eneste speedfan kan vise er cpu temp....

Så prøv og hent Everest Ultimate trial:

http://www.lavalys.com/products/download.php?ps=UE&lang=en

Så kan du få afgjort hvilke sensorer bundkortet er forsynet med.

Hans