Driver til Soltek SL-75MRN-L
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 27-06-07 09:06

Hej
Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med driver til et Soltek SL-75MRN-L
bundkort.

jeg har forsøgt at finde dem på nettet bl.a. på http://www.soltek.de med den
side fejler under download.

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-06-07 09:29

"Gerner Majlandt" <gerner@majlandt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med driver til et Soltek SL-75MRN-L
> [...]

Hvilke drivere mangler du? Det er et nForce2 board, så en mulighed var også
at hente International Unified Driver 5.10 på nVidia's hjemmeside

http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_5.10.html

Linket er til XP udgaven, ellers skal du finde den rette driver
(Platform/nForce) her:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 27-06-07 14:12

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:46821fb2$0$90274fejler under download.

> [...]
>
> http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_5.10.html
>
> Linket er til XP udgaven, ellers skal du finde den rette driver

Tusind tak for hjælpen, det var lige det der skulle til

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-06-07 14:23

"Gerner Majlandt" <Gerner@majlandt.dk> skrev i en meddelelse
> Tusind tak for hjælpen, det var lige det der skulle til
>
> mvh
> Gerner Majlandt

Velbekoms