Satadrivere til Intel Express DP965LT ?
Fra : Lars

Dato : 17-06-07 14:06

Jeg skal installere WindowsXp pro på et Intel DP965LT bundkort.

XP vil ikke finde SATA drevet (der skal bruges som systemdisk).
Ved at trykke F6 under opstart kan Xp lede på diskette drevet efter
driverne.

Problemet er at jeg ikke kan finde satadriverne. Cden til bundkortet kan vi
ikke finde.

Her er hvad jeg kunne finde til bundkortet :

http://downloadcenter.intel.com/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=2374&OSFullName=Windows*+XP+Professional&lang=eng&strOSs=44&submit=Go%21

Fra : MN

Dato : 17-06-07 14:28

"Lars" <nono@spam> skrev i meddelelsen
> [...]
> vi ikke finde.
>
> Her er hvad jeg kunne finde til bundkortet :

Her:
http://downloadcenter.intel.com/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=2529&OSFullName=Windows*+XP+Professional&lang=eng&strOSs=44&submit=Go%21

Mogens

Fra : Lars

Dato : 17-06-07 14:51
Fra : Lars

Dato : 17-06-07 15:03

Nu bliver jeg lidt forvirret.
Det er raid drivere der er på listen.
Skal man installere raidfor at bruge en sata disk ?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-06-07 22:23

"Lars" <nono@spam> skrev i en meddelelse
> Nu bliver jeg lidt forvirret.
> Det er raid drivere der er på listen.
> Skal man installere raidfor at bruge en sata disk ?

Ikke nødvendigvis, men mange pc.er har sata porte som også kan køre raid. Så
man installerer raid driveren som også giver mulighed for alm. konfiguration
uden raid.

Kurt