Gammel på nye flasker
Fra : Hagar

Dato : 02-08-07 16:43

Hej

Ikke nok med at de gamle musikere genopstår for at lave ny musik, nu skulle
der så komme nyt fra svundne tider også hvad computere angår.
http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=3821

Hagar

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-08-07 18:27

Hagar wrote:

> Hej
>
> Ikke nok med at de gamle musikere genopstår for at lave ny musik, nu
> skulle der så komme nyt fra svundne tider også hvad computere angår.

Det er jo desværre kun navnet. Men Amiga'en lever jo videre andre steder.
Det synes jeg personligt er noget mere interesant.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Nicolai

Dato : 02-08-07 21:02

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke nok med at de gamle musikere genopstår for at lave ny musik, nu
> skulle der så komme nyt fra svundne tider også hvad computere angår.

Det kan jo aldrig være det samme. Den gang var de jo innovative, som det
står skrevet der har de jo bare bygget en PC af komponenter, som alle andre
gør.

nicolai

Fra : Jens Petersen

Dato : 03-08-07 18:43

On Thu, 2 Aug 2007 22:01:35 +0200, "Nicolai" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> [...]
>står skrevet der har de jo bare bygget en PC af komponenter, som alle andre

Så er denneher da smartere, ikke en supergamer, men den kan køre alle
de gamle spil.
http://c64upgra.de/c-one/
--
Jens OV1A