findes denne mus?
Fra : Martin Schou

Dato : 31-07-07 14:37

Findes en god trådløs mus som kan række gennem en væg?
Mvh. Martin

Fra : John

Dato : 31-07-07 15:41

Martin Schou skrev:
> Findes en god trådløs mus som kan række gennem en væg?

Kig efter mus med bluetooth teknologi. De kan.
Du kan fx prøve at tjekke hvad Logitech har.

Mvh

John

Fra : Ralph

Dato : 31-07-07 16:34

"Martin Schou" <ingen@spam.nu> skrev i en meddelelse
> Findes en god trådløs mus som kan række gennem en væg?
> Mvh. Martin

Kan de fleste ikke det, jeg er da nødt til at forlade bygningen når mine
tastatur og mus skal rengøres.

Men jeg bliver da lidt nysgerrig - hvorfor? Bare for at drille lillebror
eller hvad?

--
Ralph

Fra : Martin Schou

Dato : 01-08-07 20:50

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> tastatur og mus skal rengøres.
>
> Men jeg bliver da lidt nysgerrig - hvorfor? Bare for at drille lillebror

fordi når jeg skal se film på min fladskærm er det rart at have musen i
stuen, men min pc står i et andet rum

Fra : Gamle

Dato : 02-08-07 19:42

Martin Schou wrote:

> fordi når jeg skal se film på min fladskærm er det rart at have musen
> i stuen, men min pc står i et andet rum

Er du langsynet? :D

Torben

Fra : Hagar