Hjælp søges til Canon Pixma IP4000
Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 16:41

Har ovenstående printer. På et tidspunkt brokkede den sig over at den brugte
blækbeholder var fuld.
Jeg fik med hjælp herinde resettet den, og den har kørt upåklageligt indtil
nu.

Nu vil den med djævlens vold og magt ikke udskrive fra den store sorte
patron - har prøvet at rense, grundig rense, fimse rundt med vatpinde, men
lige lidt hjælper det.

Hjælp modtages med stor tak.

Michael, Bogense

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-07-07 17:03

det kan være den er stoppet, prøv at skifte selve patronen ud, jeg har lige
haft samme probs med en af de andre farver ... det hjalp her

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 17:08

Har prøvet med 2 forskellige nye (kopi) patroner med samme resultat :(

Michael, Bogense

"Johnny B [2000]" <FJERN_KAGEN_I_ DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:46ae0b98$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-07-07 17:56

"Johnny B [2000]" <FJERN_KAGEN_I_ DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:46ae0d4a$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> ved ikke om selve printerhovedet kan renses manuelt ...

Det kan det. Jeg har lige købt en med stoppet printhoved.
Ved skiftevis at dyppe printhovedet i kogende vand og
at skylle printhovedet under rindende VARMT vand er
det lykkedes mig at få mit printhoved helt op og køre igen.
Læs evt. denne tråd igennem: