Cd-rom drev
Fra : Bo Helmer

Dato : 29-07-07 21:03

I min bærbare sidder der et kombineret cd/dvd brænder drev, det er nu holdt
op med at kunne læse cd'er men har ingen problemer med dvd skiver. nogle
der har et bud på hvad der kan være galt?
på forhånd tak
Bo Helmer

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-07-07 21:36

Bo Helmer skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> det er nu holdt op med at kunne læse cd'er men har ingen
> problemer med dvd skiver. nogle der har et bud på hvad der

Det ved de sikkert i drev-grupperne f.x. i:

Jan

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-07-07 22:09

Jan Vestergaard wrote:

> [...]
Der gjorde du mig nysgerrig. Er der stadig liv
i den gruppe? Tog et tjek. 4 indlæg og ingen
svar på indlægene. Så...

mvh
Henning

Fra : Rado

Dato : 29-07-07 22:41

On Sun, 29 Jul 2007 22:02:40 +0200, "Bo Helmer" <bohelmer@webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>op med at kunne læse cd'er men har ingen problemer med dvd skiver. nogle
>der har et bud på hvad der kan være galt?

Det er sandsynligvis CD laseren der er stået af, mens DVD laseren
stadig fungerer.

--
Rado

Intelligence is that faculty of mind, by which order is perceived in a situation
previously considered disordered.- Haneef A. Fatmi