Billig printer, som der kan købes billig b~
Fra : nielsen81@gmail.com

Dato : 28-07-07 20:10

Ja, jeg leder efter en billig printer, som der OGSÅ kan købes billig
blæk til

(jeg har fundet ud af, at det er meget let at finde billige printere,
som der så imidlertid kun findes meget dyrt blæk til...)

Nogle gode forslag ?

- Nielsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-07-07 20:51

nielsen81@gmail.com wrote:

> Nogle gode forslag ?

Hvad skal den bruges til?

Jesper Poulsen

Fra : Rado

Dato : 28-07-07 21:08

On Sat, 28 Jul 2007 12:09:45 -0700, nielsen81@gmail.com wrote:

> [...]
>
>(jeg har fundet ud af, at det er meget let at finde billige printere,
>som der så imidlertid kun findes meget dyrt blæk til...)

Orginalblæk er dyrt til alle printere, selvom nogle er billigere end
andre (Canon skulle vist være blandt de billigste pr. ml blæk). Skal
det være rigtig billigt så er det nok kun kopipatroner der kan komme
på tale, og dem kan man få til de fleste printere, f.ex. her:

http://www.nordic-ink.dk/

Husk blot at garantien på printhovedet som regel ryger hvis man bruger
kopiblæk, og for f.ex. Canons vedkommende koster et nyt hoved næsten
det samme som en ny printer.

--
Rado

Intelligence is that faculty of mind, by which order is perceived in a situation
previously considered disordered.- Haneef A. Fatmi

Fra : nielsen81@gmail.com

Dato : 28-07-07 22:02

On 28 Jul., 21:50, Jesper Poulsen <nos...@ingensteder.dk> wrote:

> Hvad skal den bruges til?
>
> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Almindelig hjemmebrug (lidt brevudskrift, lidt foto osv.) - dvs. ikke
noget særligt.

- Nielsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-07-07 07:52

nielsen81@gmail.com wrote:

> Almindelig hjemmebrug (lidt brevudskrift, lidt foto osv.) - dvs. ikke
> noget særligt.

Overvej en laserprinter, så.

Jesper Poulsen