MX 700 driver?
Fra : jane

Dato : 28-07-07 13:04

Kan man ikke downloade driver til Logitehc mus... MX 700 samt tastatur
iTouch?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Harder

Dato : 28-07-07 13:18

> Kan man ikke downloade driver til Logitehc mus... MX 700 samt tastatur
> iTouch?

http://kortlink.dk/logitech/43ph

Harder

Fra : jane

Dato : 28-07-07 16:36

"Harder" <henrikharderFJERN@REMOVEhotmail.com> wrote in news:46ab33f3$0
$90273$14726298@news.sunsite.dk:

> http://kortlink.dk/logitech/43ph
>

> Harder

Mange mange tak, jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kunne finde den, jeg
søgte på deres side med MX 700, men der kom intet frem

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Harder

Dato : 28-07-07 17:09

> Mange mange tak, jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kunne finde den, jeg
> søgte på deres side med MX 700, men der kom intet frem

prøvede også deres danske side, kunne heller kke finde noget,
så skiftede til us siden og søgte under downloads og wupti :)

Harder