Formatering af harddisk
Fra : Niels Nielsen

Dato : 24-07-07 12:17

Hej NG
Jeg har haft problemer med min pc, og har besluttet at formatere harddisken
hvor XP osv ligger.
Efter jeg har formateret (NTFS) harddisken får jeg så oplysninger om at
Formateringen er fuldført
40202628 KB samlet diskplads
40135656 KB diskplads til rådighed
Dvs at der er 66MB i brug.

Jeg har desuden også kørt en virusscan (TDC Sikkerhedspakke via en anden
pc), og oplysningerne jeg får der er, at der ikke er fundet virus, men at
Stratsektorer kan ikke ses.

Så inden jeg begynder at lægge XP ind igen, vil jeg lige høre om der er et
problem eller om "sådan" skal det bare være?

På forhånd tak.
NN

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-07-07 12:54

Niels Nielsen wrote:

> Så inden jeg begynder at lægge XP ind igen, vil jeg lige høre om der er et
> problem eller om "sådan" skal det bare være?

Alt ser nomalt ud...

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 13:08

"Niels Nielsen" <djaslidj@lsdjfffs.com> wrote in message

> Formateringen er fuldført
> 40202628 KB samlet diskplads
> 40135656 KB diskplads til rådighed
> Dvs at der er 66MB i brug.

Helt korrekt er der 66972 KByte i brug, dvs. 65,4023 MByte.
Det er helt normalt - der går lidt plads af til filsystemet. Det vil variere
afhængig af filsytemet og dets indstillinger, men altid være der.

mvh
///M