Hvor er der testet en PC mus henne?
Fra : torben

Dato : 23-07-07 19:25

Hej.
Hehehe! Ja ikke en piv piv mus.
Jo foresten så har min logitech mus pivet da jeg smed den i papirkurven. Men
det var den selv ude om. Den piv hele tiden når jeg bevægede den. En mus er
jo som regl så stille som en elefant, når den er stille i forhold til sin
størrelse... øhh tror jeg nok!

Jeg kan ikke finde en mus på nettet som har en nylig test bag sig og kan
underbygges med gode resultater.

Det skal være en super mus. (ikke en af dem med 'S' plantet på brystet).
En rigtig PC super mus...som ikke piver!

Hilsen

Torben

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 23-07-07 21:13

"torben" <spamfri@spamfri.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det skal være en super mus. (ikke en af dem med 'S' plantet på brystet).
> En rigtig PC super mus...som ikke piver!

I stedet for alt det udenomsfis (jeg hár humor, men det var ikke sjovt) så
skriv, hvad du skal bruge den til.

/Ole

Fra : torben

Dato : 24-07-07 18:46

> I stedet for alt det udenomsfis (jeg hár humor, men det var ikke sjovt) så
> skriv, hvad du skal bruge den til.
>
> /Ole
Hvis du ikke kan lide det... tror du ikke jeg er ligeglad?

Hvad jeg skal bruge den til?

Der er sgu ikke forskel på en muse test.
Det er en musetest jeg vil have ikke en mus i første omgang, den kommer i
anden omgang. Læs tråden ordentligt.
-
Torben

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-07-07 20:16

torben wrote:

> Hvad jeg skal bruge den til?

Det er faktisk et relevant spørgsmål.

> Der er sgu ikke forskel på en muse test.

Jo.

> Det er en musetest jeg vil have ikke en mus i første omgang, den kommer i
> anden omgang. Læs tråden ordentligt.

Der er ingen der gider at hjælpe dig, sådan som du fører dig frem i
denne tråd.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 25-07-07 09:25

torben wrote:
> [...]
>
> Det skal være en super mus. (ikke en af dem med 'S' plantet på
> brystet). En rigtig PC super mus...som ikke piver!

En mus der ikke piver? Så vælg en optisk mus. Angående test af mus så
er det næsten umuligt da er så forskellige med f.eks. størrelsen på hånd
sidde stilling ved computeren.

En Supermus er _altid_ Logitech.

mvh
Henning

Fra : torben

Dato : 25-07-07 22:30

> En Supermus er _altid_ Logitech.
>
> mvh
> Henning

Nu er det en test af en mus jeg er interesseret i og ikke en mus i første
omgang. Det kommer senere når jeg har kigget på testen.
Jeg vil læse en test før jeg køber en mus.

Så jeg vil gerne have om der er nogen der kender et sted på nettet hvor der
er en test af en mus.
Jeg har selv prøvet at finde det og har prøvet til jeg blev træt af at lede.
Men jeg kan jo prøve igen en anden gang.
-
Torben

Fra : Hans

Dato : 26-07-07 02:01

torben wrote:

> [...]
> Jeg har selv prøvet at finde det og har prøvet til jeg blev træt af
> at lede. Men jeg kan jo prøve igen en anden gang.
Tjah - Google giver en del hits hvis du søger på "test af mus" (Uden
anførselstegn).

F.eks. her:

http://www.pcworld.dk/c/mus

Hans

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-07-07 05:18

torben wrote:
> Nu er det en test af en mus jeg er interesseret i og ikke en mus i første
> omgang. Det kommer senere når jeg har kigget på testen.
> Jeg vil læse en test før jeg køber en mus.

Hvis ikke du fortæller os hvad den skal bruges til er det altså svært at
henvise dig til en test!

Jesper Poulsen

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-07-07 17:45

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> wrote in message

> Hvis ikke du fortæller os hvad den skal bruges til er det altså svært at
> henvise dig til en test!
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Tag og drop idioten... Hvis han ikke kan andet end at svine folk til, så må
han jo hjælpe sig selv... 2 minutter på goggle gav en masse test af mus.

/Ole

Fra : Ole Christiansen

Dato : 25-07-07 11:48

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal være en super mus. (ikke en af dem med 'S' plantet på brystet).
> En rigtig PC super mus...som ikke piver!

Har du prøvet at skille den af og rense kuglen mm.?

--
Ole

Fra : torben

Dato : 30-07-07 07:20

"Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at skille den af og rense kuglen mm.?
>
> --
> Ole
Ja, ja!
Det var en logictech mouse.
Skille den ad er ikke noget jeg skulle have gjort. I forhold til Ms Mouse er
der sørenmig et par stykker fjedere i. Dem kunne jeg ikke finde ud af at
sætte på plads igen. Såå... resultst.. papirkurven. Havde jo lyst til at
smide den ud alligevel.
Nå, men det var selve kabinettet der knirker. Det kan ikke laves, formodes
jeg. Det var ikke den form for knirkelyde som kommer fra mekanik, snarere
når plastik knirker imod hinanden. Ganske forfærdeligt.
-
Torben