Manual
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-07-07 18:04

Hey

Jeg har en ældre Acer Power S260, som jeg mangler en manual til, da jeg
skal connecte pins til bundkortet, men der er ingen manual på acers egen
side, og de eneste info jeg kan trække ud om bundkortet er "f661gx".

Nogle fornuftige bud?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.familiendudek.dk

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 18-07-07 19:08

http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,8078-order,1-page,1-c,alldownloads/description.html

http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml

Prøv et af programmerne som findes på ovenstående sider, måske de kan
fortælle noget mere om dit bundkort, som kan bruges på google.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-07-07 19:54

On Wed, 18 Jul 2007 20:07:53 +0200, Leo Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Prøv et af programmerne som findes på ovenstående sider, måske de kan
> fortælle noget mere om dit bundkort, som kan bruges på google.

men jeg kan ikke få liv i maskinen, hvis ikke jeg connecter mine pins..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.familiendudek.dk

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 18-07-07 20:21

> men jeg kan ikke få liv i maskinen, hvis ikke jeg connecter mine pins..

OK, så er det ikk til meget hjælp.

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 18-07-07 20:36

Prøv her, det er eneste jeg lige kan komme frem til.

http://www.foxconnchannel.com/support/downloads_detail.aspx?ID=en-us0001048

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-07-07 21:58

[...]

> http://www.foxconnchannel.com/support/downloads_detail.aspx?ID=en-us0001048

fantastisk - lige hvad jeg havde brug for! har connected, og det hele
spiller! tusinde tak!

mvh
bo kamp dudek
www.familiendudek.dk