/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Er det en ombytter??
Fra : Ukendt


Dato : 16-07-07 17:50

Jeg har lige købt en ny Zalman cpu-køler til 250 kr. (CNPS-7700ALCU), men
pga. dårlig indpakning fra forhandlerens side (Studiedata), så er nogle af
køleribberne blevet bøjet under transporten. Ville I sende den retur eller
ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er jo ikke fordi det er så
mange der er bøjet.
Se billeder: www.steenmartin.dk/zalman/

MVH Steen



 
 
Ukendt (16-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-07-07 18:00

Jeg har også lige lagt et filmklip ind øverst som måske er lidt nemmere at
se (117 Mb)
www.steenmartin.dk/zalman/



Hans (16-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans


Dato : 16-07-07 18:05

Steen F. wrote:
> Jeg har lige købt en ny Zalman cpu-køler til 250 kr. (CNPS-7700ALCU),
> men pga. dårlig indpakning fra forhandlerens side (Studiedata), så er
> nogle af køleribberne blevet bøjet under transporten. Ville I sende
> den retur eller ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er
> jo ikke fordi det er så mange der er bøjet.
> Se billeder: www.steenmartin.dk/zalman/
>
Jeg ville helt klart få den ombyttet, da rotoren meget vel også kan have
fået et tryk som du rent umiddelbart ikke kan se.

Hans




Relief (16-07-2007)
Kommentar
Fra : Relief


Dato : 16-07-07 20:55


"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
news:469ba543$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> Steen F. wrote:
>> Jeg har lige købt en ny Zalman cpu-køler til 250 kr. (CNPS-7700ALCU),
>> men pga. dårlig indpakning fra forhandlerens side (Studiedata), så er
>> nogle af køleribberne blevet bøjet under transporten. Ville I sende
>> den retur eller ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er
>> jo ikke fordi det er så mange der er bøjet.
>> Se billeder: www.steenmartin.dk/zalman/
>>
> Jeg ville helt klart få den ombyttet, da rotoren meget vel også kan have
> fået et tryk som du rent umiddelbart ikke kan se.
>
> Hans
>
>
>Ligner en bytter, men men du kan let komme ud for at afsender siger at det
>er en transportskade og derfor skal hendvende dig til transportøren. Tror
>nu bare at Studiedata bytter den for dig, har selv fået noget bytte hos dem
>på den konto, men bare til en anden gang så er det transportøren der har
>ansvaret for det.



Ukendt (17-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-07-07 10:15

Relief wrote:
>> Ligner en bytter, men men du kan let komme ud for at afsender siger
>> at det er en transportskade og derfor skal hendvende dig til
>> transportøren. Tror nu bare at Studiedata bytter den for dig, har
>> selv fået noget bytte hos dem på den konto, men bare til en anden
>> gang så er det transportøren der har ansvaret for det.

Transportskade? Også hvis varen ikke er forsvarligt indpakket? Studiedata
har ikke pakken varen ordentligt ind da de sendte den. Jeg har sjældent set
så dårlig en indpakning før.

MVH Steen



SKOVTROLDEN (16-07-2007)
Kommentar
Fra : SKOVTROLDEN


Dato : 16-07-07 20:57

Det spil af tid
at sende den retur
de er meget lette af rette ud
medmindre rotor larmer
"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i meddelelsen
news:469ba543$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> Steen F. wrote:
>> Jeg har lige købt en ny Zalman cpu-køler til 250 kr. (CNPS-7700ALCU),
>> men pga. dårlig indpakning fra forhandlerens side (Studiedata), så er
>> nogle af køleribberne blevet bøjet under transporten. Ville I sende
>> den retur eller ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er
>> jo ikke fordi det er så mange der er bøjet.
>> Se billeder: www.steenmartin.dk/zalman/
>>
> Jeg ville helt klart få den ombyttet, da rotoren meget vel også kan have
> fået et tryk som du rent umiddelbart ikke kan se.
>
> Hans
>
>
>


Ukendt (16-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-07-07 20:59


"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse
news:469ba1ae$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg har lige købt en ny Zalman cpu-køler til 250 kr. (CNPS-7700ALCU), men
> pga. dårlig indpakning fra forhandlerens side (Studiedata), så er nogle af
> køleribberne blevet bøjet under transporten. Ville I sende den retur eller
> ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er jo ikke fordi det er

> mange der er bøjet.
> Se billeder: www.steenmartin.dk/zalman/
>
> MVH Steen
>
>

Det ser for mig ikke ud til at plast-indpakningen er skadet ? Hvis det er
tilfældet, så er det jo helt tilbage fra fabrikken den er pakket ind i
skadet tilstand.

mvh Ebbe



Laziter [9440] (17-07-2007)
Kommentar
Fra : Laziter [9440]


Dato : 17-07-07 02:14


"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse
news:469bcdf5$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> news:469ba1ae$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>> Jeg har lige købt en ny Zalman cpu-køler til 250 kr. (CNPS-7700ALCU), men
>> pga. dårlig indpakning fra forhandlerens side (Studiedata), så er nogle
>> af
>> køleribberne blevet bøjet under transporten. Ville I sende den retur
>> eller
>> ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er jo ikke fordi det er
> så
>> mange der er bøjet.
>> Se billeder: www.steenmartin.dk/zalman/
>>
>> MVH Steen
>>
>>
>
> Det ser for mig ikke ud til at plast-indpakningen er skadet ? Hvis det er
> tilfældet, så er det jo helt tilbage fra fabrikken den er pakket ind i
> skadet tilstand.

Ja enten det eller også er varen ikke helt ny.
Det sidste har jeg dog lidt svært ved at tro da Studiedata ikke har ry for
at sælge brugte varer til nypris.

Mvh
Benjamin



Ukendt (17-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-07-07 10:15

Laziter [9440] wrote:
> Ja enten det eller også er varen ikke helt ny.
> Det sidste har jeg dog lidt svært ved at tro da Studiedata ikke har
> ry for at sælge brugte varer til nypris.

Varen er ny. Pakken er plomberet og kan ikke åbnes uden synlige spor.

MVH Steen



Tonni Madsen (17-07-2007)
Kommentar
Fra : Tonni Madsen


Dato : 17-07-07 06:22

Tag en snak med dem, og henvis til billederne, og hør om ikke du bare skal
prøve, finderne er nemme at rette ud, og hvis der så skulle vise sig at være
problemer med vingerne har du jo gjort opmærksomt på det inden du tog den i
brug, så der skulle gerne ikke være nogen problemer, men snak lige med dem
først, hvis det er fra deres leverandør problemet ligger vil de måske gerne
ha den retur så de kan slå ham oven i hoved med den...

Mvh Tonni Madsen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste