Kompakt trådløst tastetur+mus...
Fra : Magnus

Dato : 15-07-07 09:14

Skal have PC'en sat op på en stor fladskærm i stuen og ville gerne kunne
betjene den fra sofaen.

Er der nogen der kender til et trådløst kompakt tastetur med indbygget mus
(gerne sådan en lille plade som på bærbar) som vil være velegnet til at
sidde i sofaen med og surfe på nettet eller se billeder med?

/Magnus

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 11:06

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (gerne sådan en lille plade som på bærbar) som vil være velegnet til at
> sidde i sofaen med og surfe på nettet eller se billeder med?

F. eks. dette: http://eldanmark.dk/product_info.php?products_id=1238 .
"Musen" kræver lidt tilvænning, da den fungerer lidt a'la Ibm's "klitoris",
men efter lidt tilvænning er den ok. Rækkevidden kan jeg ikke udtale mig om,
da jeg har den omkring 3 m. væk fra computeren, og der virker den fint.

mvh Ebbe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-07-07 11:14

On Sun, 15 Jul 2007 10:13:33 +0200 "Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk>
sent the following smoke signals:

>Er der nogen der kender til et trådløst kompakt tastetur med indbygget mus
>(gerne sådan en lille plade som på bærbar) som vil være velegnet til at
>sidde i sofaen med og surfe på nettet eller se billeder med?

Pladen hedder et "touchpad" hvis du skulle have behov for at google
efter det.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Anders Ecklon

Dato : 15-07-07 12:10

Magnus skrev:
> Er der nogen der kender til et trådløst kompakt tastetur med indbygget mus
> (gerne sådan en lille plade som på bærbar) som vil være velegnet til at
> sidde i sofaen med og surfe på nettet eller se billeder med?

En lidt hamper pris men vil anbefale dette:

Virker fremragende og ser godt ud på et sofabord.

Mvh Anders

Fra : Mads

Dato : 15-07-07 17:21

On Sun, 15 Jul 2007 13:10:26 +0200, Anders Ecklon
<ecklonfjernmig@webspeed.dk> wrote:

>En lidt hamper pris men vil anbefale dette:
>http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227722
>
>Virker fremragende og ser godt ud på et sofabord.

Jo, men ikke særligt kompakt. Det er jo et full size tastatur.

Fra : Anders Ecklon

Dato : 16-07-07 12:23

Mads skrev:

> Jo, men ikke særligt kompakt. Det er jo et full size tastatur.

Tjah, det mangler det numeriske tastatur og det gør det da håndterbart.
Vil ikke selv have det meget mindre under alle omstændigheder.

Mvh Anders