tuningsæt til Canon printer - erfaringer?
Fra : Peter T.

Dato : 13-07-07 10:24

Link:

<http://www.nordic-ink.dk/product_info.php?cPath=585_613&products_id=192
&osCsid=add7f424d5b3aa6741a0e917c9f229cb>

Jeg synes det lyder interessant og udgiften kan RET hurtigt blive spist op
af besparelser på mit forbrug. :)

Men er der nogle, som har erfaringer med det?

--
Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

STAR!

Fra : Max

Dato : 13-07-07 10:33

Hej Peter

> Men er der nogle, som har erfaringer med det?

Åbenbart ikke de store fidus
http://www.stiftung-warentest.de/online/computer_telefon/meldung/1538746/1538746.html

--
Mvh Max

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-07-07 11:35

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Peter

> [...]

Det er den go'e gamle om igen: Hvis noget lyder for godt til at være
sandt..... Er det det sikkert også

/Ole

Fra : Peter T.

Dato : 13-07-07 15:47

Max udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://www.stiftung-warentest.de/online/computer_telefon/meldung/153874
> 6/1538746.html

Tro mig. Jeg er en ren hønserøv til tysk, men jeg fornemmer
slutkommentaren. :)

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-07-07 10:31

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
>
> --
> Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

Jeg kan godt forstå, du er skeptisk, det ville jeg også være over for sådan
et produkt. Du skriver, du har et ret heftigt forbrug, har du overvejet at
købe en laserprinter? De er jo nede i menneskepenge, også for en
farveprinter. De er betydeligt billigere at printe ud med.

/Ole

Fra : Peter T.

Dato : 13-07-07 15:45

/Ole (6000) udviste en rettidig omhu og skrev:

> overvejet at købe en laserprinter? De er jo nede i menneskepenge, også
> for en farveprinter. De er betydeligt billigere at printe ud med.

Men er en farvelaserprinter ligeså god, som en blækprinter når jeg printer
fotos ud?

Jeg har allerede en SH-laserprinter, som jeg bruger som default printer,
mens min Canon blæksuger _kun_ bruges til fotos, der bruges til grafiske
arbejder i mappen osv.. Så det er på så semiprof et niveau, som det kan
være.

Fra : Mjoellnir1000@google~

Dato : 15-07-07 16:12

On Jul 13, 4:46 pm, "Peter T." <pino...@hotmail.GEBIScom> wrote:

> [...]
> slutkommentaren. :)
>
> --
> Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

Hej
Angående Tuning kit på www.Nordic-Ink.dk
Det er mig der ejer firmaet og jeg kan kun sige at vi har gode
erfaringer med sættet og sælger en del af dem og der har ikke været
problemer med dem vi har solgt.
Lysbestandigheden har været oppe at vende hos Geha og "problemet" er
løst,så fra den side er der ingen alarm.
Hvis i har spørgsmål så skriv endelig til mig på info@nordic-ink.dk
hilsen
Michael
www.Nordic-Ink.dk

Fra : Peter T.

Dato : 16-07-07 11:33

udviste en rettidig omhu og skrev:

> Lysbestandigheden har været oppe at vende hos Geha og "problemet" er
> løst,så fra den side er der ingen alarm.

Uha. Jeg tror gerne på det du fortæller, men jeg foretrækker andre
brugeres erfaringer, da du trods alt *er* sælger. :)

Men har du nogle links til andre testsider, hvor problemet, som du
fortæller om, er blevet løst?