Er der nogen, som ligger inde med en Canon~
Fra : Otto

Dato : 11-07-07 12:19

Den gamle Canon LBP 8 IV er lige udåndet.
Jeg har købt en ny printer, men da den skal programmeres i DOS for at
fungere med korrekte print, og hvem kan det?
Så tænkte jeg på, om nogen kunne hjælpe mig gamle DOS med en printer, som
står ubenyttet, men er funktionsdygtig.
Jeg vil selvfølgelig betale for den og skal nok afhente, hvor du bor!

Otto

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-07-07 12:58

Otto skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg vil selvfølgelig betale for den og skal nok afhente, hvor
> du bor!

Prøv i en markedsgruppe, da handel ikke må foregå andre steder.

ville være et fint sted

Jan

Fra : Lone

Dato : 11-07-07 13:20

"Otto" <otto@stiedl.dk> skrev i en meddelelse news:4694c17d$2$92957$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>som står ubenyttet, men er funktionsdygtig.
> Jeg vil selvfølgelig betale for den og skal nok afhente, hvor du bor!

Du kan vel ikke bruge en IBM 4019E laserprinter i stedet?
Så har jeg en fuldt funktionsdygtig stående du må få, nemli'!

--
vh Lone

Fra : Henning

Dato : 11-07-07 14:30

On Wed, 11 Jul 2007 13:18:49 +0200, "Otto" <otto@stiedl.dk> wrote:

> [...]
>står ubenyttet, men er funktionsdygtig.
>Jeg vil selvfølgelig betale for den og skal nok afhente, hvor du bor!

Fuld funktionsduelig LBP4 kan afhentes på Østerbro - den er ved at
løbe tør for toner, ellers ok.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-07-07 18:23

> [...]
> står ubenyttet, men er funktionsdygtig.
> Jeg vil selvfølgelig betale for den og skal nok afhente, hvor du bor!

Der er tilsyneladende en helt ny her, som vist er magen til din gamle?
300 kr.
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50407981

Kurt

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-07-07 18:25

> Der er tilsyneladende en helt ny her, som vist er magen til din gamle?
> 300 kr.
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50407981

Det er kun toneren, ikke printeren

Claus