Banner effect
Fra : Christian

Dato : 06-07-01 14:41

Hej
Findes der mon et java program som kan lave
effecter med en "ægte" banner.....? (dvs. fx. fra subnet)
Jeg kunne godt tænke mig at banneren fx. fadede ud/ind med et billede

Christian

Fra : ::PEDER::

Dato : 11-07-01 22:35

"Christian" <webspam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Findes der mon et java program som kan lave
> effecter med en "ægte" banner.....? (dvs. fx. fra subnet)
> Jeg kunne godt tænke mig at banneren fx. fadede ud/ind med et billede

Der findes nogle javascripts der kan lave alt muligt fis!,, Men ikke nogen
der er værd at bruge, sådanne effekter skal laves i et animationsprogram.

--
MVH