FritzBox Fon Wlan 7140 UDEN Wlan
Fra : John Eriksen

Dato : 07-07-07 10:25

Postet i dk.teknik.telefoni.ip og dk.edb.hardware
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej,

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en
FritzBox Fon Wlan 7140 uden WLAN-delen?

Tak på forhånd.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-07-07 14:07

"John Eriksen" <john@virkerikke.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en
> FritzBox Fon Wlan 7140 uden WLAN-delen?

Har du prøvet producentens hjemmeside?

http://www.avm.de/en/partners/resellers/DK/index.php

--
Bjarke Andersen

Fra : John Eriksen

Dato : 07-07-07 14:16

> Har du prøvet producentens hjemmeside?
>
> http://www.avm.de/en/partners/resellers/DK/index.php

Ja, og den eneste danske forhandler jeg kunne finde var estation,
men deres shop har et dødt link til det produkt jeg er på udkig
efter....så jeg kunne ikke købe det...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-07-07 16:42

> Ja, og den eneste danske forhandler jeg kunne finde var estation,
> men deres shop har et dødt link til det produkt jeg er på udkig
> efter....så jeg kunne ikke købe det...

Jeg kan nu læse 10 sælgere på det link.

--
Bjarke Andersen

Fra : John Eriksen

Dato : 07-07-07 17:17

> Jeg kan nu læse 10 sælgere på det link.

Ja, men ingen af dem har den fritzbox jeg leder efter...

Fra : John

Dato : 07-07-07 14:27

John Eriksen skrev:
> [...]
> Hej,
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en

Denne her du tænker på?

http://www.ip-phones.dk/product.asp?product=124

Mvh

John

Fra : John Eriksen

Dato : 07-07-07 17:17

> Denne her du tænker på?
>
> http://www.ip-phones.dk/product.asp?product=124

Nej, for den har ikke et indbygget ADSL modem....

Fra : karsten.p

Dato : 07-07-07 21:07
Fra : John Eriksen

Dato : 07-07-07 21:41

<http://www.shoxx.com/catalog/default.php/cPath/15_206_229?sID=4356908ce3d31d00cf5114878a21370e3700951aaf2412eb0ff9374fec235b42
<kan tilbyde det du ønsker?

Det var jo lige det jeg ledte efter. Har bestilt en....håber det er en
pålidelig forhandler???

Fra : Peer

Dato : 31-07-07 14:24

Hvordan gik det med købet?? God handel? Spiller Fritz'en?
Jeg er nemlig ude efter den samme, dog med WLAN delen.

Fra : John Eriksen

Dato : 02-08-07 08:24

"Peer" <Peer.Ege@gmail.com> skrev i en meddelelse
<Hvordan gik det med købet?? God handel? Spiller Fritz'en?
<Jeg er nemlig ude efter den samme, dog med WLAN delen.

Købet gik fint. God handel. Fritzen var let at sætte op. Skulle dog
lige rette default DNS adresserne i config-filen (se Musimis forum).