XP Pro kan ikke se harddisk
Fra : Hagar

Dato : 06-07-07 20:13

Hej i gruppen

Jeg har fundet min Maxtor på 80 Gb frem fra gemmerne og sat den til i min
computer. Den findes i min bios, men kan ikke ses i Windows, heller ikke i
disk håndteringen, så død er den vel ikke. Den snurrer fint inden i, men jeg
kan bare ikke komme til den.
Er der nogen der har en god ide ?

Hagar

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 06-07-07 20:21

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> disk håndteringen, så død er den vel ikke. Den snurrer fint inden i, men

Og den er jumpet til slave?

/Ole

Fra : Hagar

Dato : 06-07-07 20:38

> Og den er jumpet til slave?
>
> /Ole

Ja, den er sat som slave

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 20:41

Hagar wrote:
> Ja, den er sat som slave

Er der data på den? Eller er den overhovedet formateret?

Fra : Hagar

Dato : 06-07-07 22:37

"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Er der data på den? Eller er den overhovedet formateret?

Den er formateret, og der er ikke data på

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-07-07 22:03

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, den er sat som slave
>
> Hagar

Og du har sat master til master. Mener at diske kommer "strappet" til at
være single elle cable select.

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 06-07-07 22:39

> Og du har sat master til master. Mener at diske kommer "strappet" til at
> være single elle cable select.
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Den sat som slave sammen med en master

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-07-07 05:46

Hagar wrote:

> Er der nogen der har en god ide ?

Kan Ubuntu Live-CD se den?

Jesper Poulsen

Fra : Hagar

Dato : 07-07-07 08:00

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Kan Ubuntu Live-CD se den?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Det ved jeg ikke, jeg har ikke programmet

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-07-07 09:07

Hagar wrote:

> Det ved jeg ikke, jeg har ikke programmet

Google er din ven.

Jesper Poulsen

Fra : QBIC [6400]

Dato : 07-07-07 07:56

Hvis du har en USB ekstern harddisk
Kan du evt koble den derpå som master og se om den kan gøre noget ved disken

Bor du i nærheden af sønderborg, kan du komme forbi og prøve det på mit
system

/ Niels

Fra : Hagar

Dato : 07-07-07 09:34

"QBIC [6400]" <niels.henrik@pedersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> disken
>
> Bor du i nærheden af sønderborg, kan du komme forbi og prøve det på mit

Tak for tilbuddet, men vi bor desværre i hver sin ende af landet, så det er
lidt for langt for den smule

Hagar