4 Gb RAM - type??
Fra : per f andersen

Dato : 06-07-07 17:17

Hej

Jeg er ved at sammensætte et system til en ny PC.
Jeg har kig på et MSI P965 Neo-F bundkort, som har 4 sokler til DDR2, men
jeg har ingen anelse om hvilken type RAM det skal være. Kan/bør man bruge 2
Gb-moduler?
Jeg ville helst have 4 Gb RAM, men vd ikke om det overhovedet kan fungere.

Håber nogen gider hjælpe?

mvh per

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-07-07 17:42

per f andersen wrote:

> Jeg har kig på et MSI P965 Neo-F bundkort, som har 4 sokler til DDR2, men
> jeg har ingen anelse om hvilken type RAM det skal være. Kan/bør man bruge 2

Hvilken type?

Jesper Poulsen

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 06-07-07 20:25

"per f andersen" <newsud@fud-andersen.com> wrote in message
> [...]
> 2 Gb-moduler?
> Jeg ville helst have 4 Gb RAM, men vd ikke om det overhovedet kan fungere.

Den kan tage op til 8 Gb ram. Kik her, hvad du skal bruge:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=322929&cks=ACC , jeg kikkede efter,
hvad andre, der har købt produktet også har købt.

/Ole