Driver HP 895 Cxi
Fra : mort1s1

Dato : 06-07-07 09:36

Jeg mangler en WINDOVS ME driver til ovennævnte, hvor finder jeg den ?
(Findes ikke længere på HP's hjenneside)

Mort1s1

Fra : Ole C

Dato : 06-07-07 10:46

mort1s1 skrev blandt andet:

> Jeg mangler en WINDOVS ME driver til ovennævnte, hvor finder jeg den
> ? (Findes ikke længere på HP's hjenneside)

Her: http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=15251
Du skal registrere dig for at hente den, men det ser ud til at være gratis.

--
vh
Ole C.

Fra : Henning

Dato : 06-07-07 11:18

On Fri, 6 Jul 2007 11:46:08 +0200, "Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk>
wrote:

>Her: http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=15251
>Du skal registrere dig for at hente den, men det ser ud til at være gratis.

Man kan stadig bruge den gamle drivers/all

Fra : Ole C

Dato : 06-07-07 11:31

Henning skrev blandt andet:

> Man kan stadig bruge den gamle drivers/all

Du svarer på mit indlæg, men jeg har ikke brug for en driver.
I øvrigt er det en noget kryptisk besked du efterlader....

--
vh
Ole C.

Fra : Henning

Dato : 06-07-07 12:56

On Fri, 6 Jul 2007 12:30:44 +0200, "Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk>
wrote:

>Du svarer på mit indlæg, men jeg har ikke brug for en driver.
>I øvrigt er det en noget kryptisk besked du efterlader....

Jeg svarer på dit indlæg vedr. linket du skriver. Det er ikke
nødvendigt at registrere sig, man kan logge ind med det gammelkendte
brugernavn "drivers" og password "all". Det er et brugernavn og
password som har eksisteret til siden al den tid den har været i
luften.

Fra : Ole C

Dato : 06-07-07 16:06

Henning skrev blandt andet:

> [...]
> brugernavn "drivers" og password "all". Det er et brugernavn og
> password som har eksisteret til siden al den tid den har været i

Jeg kan jo kun gentage, at det ikke er mig der har brug for at hente en
driver - så det er altså den oprindelige poster, der forhåbentlig får nytte
af den oversættelse af dit temmelig indforståede indlæg, som du nu har
givet. Fint nok

--
vh
Ole C.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-07 19:43

> [...]
> en driver - så det er altså den oprindelige poster, der forhåbentlig
> får nytte af den oversættelse af dit temmelig indforståede indlæg,

Mon ikke, du skulle sætte dig lidt ind i, hvordan nyhedsgrupperne fungerer?

www.usenet.dk

Claus

Fra : Ole C

Dato : 06-07-07 20:56

Claus Tersgov skrev blandt andet:

> Mon ikke, du skulle sætte dig lidt ind i, hvordan nyhedsgrupperne
> fungerer?
> www.usenet.dk
>
> Claus

Det vil ikke opbygge et behov hos mig for at vide hvordan man logger ind på
driverguide.com

--
vh
Ole C.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-07-07 23:59

> Det vil ikke opbygge et behov hos mig for at vide hvordan man logger
> ind på driverguide.com

Sikkert ikke, men nu handler nyhedsgrupperne jo ikke kun om dig!

Claus

Fra : Ole C

Dato : 08-07-07 00:22

> Sikkert ikke, men nu handler nyhedsgrupperne jo ikke kun om dig!

Hvilket netop min pointe

--
vh
Ole C.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-07-07 16:56

Ole C wrote:

> Du svarer på mit indlæg, men jeg har ikke brug for en driver.

Og?

Jesper Poulsen

Fra : Ole C

Dato : 06-07-07 18:35

Jesper Poulsen skrev blandt andet:

> Og?

Ja, det er jo noget mere logisk at svare manden der har en forespørgsel, end
ham der gav ham et svar....

--
vh
Ole C.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-07-07 19:06

Ole C wrote:

> Ja, det er jo noget mere logisk at svare manden der har en forespørgsel, end
> ham der gav ham et svar....

Nej, for så hænger tråden jo ikke sammen!

Jesper Poulsen

Fra : P.L.

Dato : 08-07-07 00:10

On Fri, 06 Jul 2007 20:06:08 +0200, Jesper Poulsen wrote:

> Nej, for så hænger tråden jo ikke sammen!

Sikke da noget vrøvl, man skriver sit svar til den der spørger.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-07-07 07:18

P.L. wrote:

> Sikke da noget vrøvl, man skriver sit svar til den der spørger.

Man skriver sin tilføjelse dér hvor den har relevans.

Jesper Poulsen

Fra : P.L.

Dato : 08-07-07 16:56

On Sun, 08 Jul 2007 08:17:37 +0200, Jesper Poulsen wrote:

> Man skriver sin tilføjelse dér hvor den har relevans.

Ja, og det er til spørgeren og ikke alle andre.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-07-07 17:09

P.L. wrote:

> Ja, og det er til spørgeren og ikke alle andre.

Forkert. Det er til den position i tråden hvor det giver mening.

Der er sat Follow-Up til dk.admin.netikette hvor diskussionen hører hjemme.

Jesper Poulsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-07 19:44

> Ja, det er jo noget mere logisk at svare manden der har en
> forespørgsel, end ham der gav ham et svar....

Nej, det er det ikke. Det er din logik, der er noget galt med.

Claus

Fra : P.L.

Dato : 08-07-07 00:11

On Fri, 6 Jul 2007 20:44:28 +0200, Claus Tersgov wrote:

> Nej, det er det ikke. Det er din logik, der er noget galt med.

Nej det er sgu I andre der er galt på den, man skriver sit svar til den man
ønsker skal modtage det.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 22:37

Ole C wrote:
> Ja, det er jo noget mere logisk at svare manden der har en
> forespørgsel, end ham der gav ham et svar....

Du har selvfølgelig ret. De andre må have misforstået hvad du mener.
Man svarer på - og medtager - det som den foregående har skrevet i sit
indlæg.

MVH Steen

Fra : P.L.

Dato : 08-07-07 00:13

On Fri, 6 Jul 2007 19:34:37 +0200, Ole C wrote:

> Ja, det er jo noget mere logisk at svare manden der har en forespørgsel, end
> ham der gav ham et svar....

Du har helt ret, det andet giver ingen mening.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.