Autorun slået fra !!
Fra : ThomasT

Dato : 06-07-01 14:42

Et eller andet prog har slået autorun (så cdrom'en selv starter når den
sætter i drevet) fra. Hvordan er det nu man slår det til
igen i Win ME?

ThomasT

Fra : Madsen

Dato : 06-07-01 15:03

"ThomasT" <thth76@hotmail.com> skrev:

> Et eller andet prog har slået autorun (så cdrom'en selv starter når den
> sætter i drevet) fra. Hvordan er det nu man slår det til
> igen i Win ME?

Hvorfor tjekker du ikke det svar du har fået sidste gang du
spurgte? <news:9hvu0q$18js$1@news.cybercity.dk>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : ThomasT

Dato : 06-07-01 15:34

Det er lidt pinligt, men jeg kunne ikke finde hvor jeg havde spurgt :-I

Fra : ThomasT

Dato : 06-07-01 15:41

Der er flueben i den rubrik.

JEG HADER WINDOWS OG ALLE DE FORBANDEDE FEJL JEG ALTID HAR I MIN PC. JEG
HADER ISÆR BLÅ SKÆRME OG NÅRWINDOWS IKKE GIDER AT LUKKE ORDENTLIG NED, IDIOT
PROGRAM.

Jeg skulle lige af med noget, pyyh det var hårdt.

Thomast

Fra : Madsen

Dato : 06-07-01 15:51

"ThomasT" <thth76@hotmail.com> skrev:

> Der er flueben i den rubrik.

Okay, jeg ved godt du hader Windows. Specielt WinME er heller ikke just
min kop te, så den kørte kun et døgn her hos mig før den fik sparket.
Dog kan det tænkes at den har samme underlige fejl som Win9x havde.
I Win9x var der en nøgle i regdatabasen som skulle rettes til.
Prøv evt. at tjekke dette screenshot:
<http://www.wol.dk/~hijklm/autorun.gif>

Har WinME mon også denne nøgle og samme "fejl" ?

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.