Fujitsu-Siemsens fra Merlin?
Fra : Olen

Dato : 05-07-07 17:02

Jeg overvejer at købe en Fujitsu-Siemens i Merlin.
http://www.merlin.dk/Default.aspx?ID=5&PID=20&ProductID=10855

Processoren er vel være 1,86Ghz, da det er en 6300?

Grafikkortet er til at smide væk, så jeg regner med at smide et Asus
8600GT/Silent i.

Derved når jeg op på 5000 kr.

Maskinen kommer til at køre XP fra min eksisterende "licens"

Den skal bruges til Photoshop og et WoW-agtigt mmorgp

Lyder det som et ok køb, eller er der et bedre STØJSVAGT alternativ til 5k?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-07-07 18:42

Olen wrote:

> Processoren er vel være 1,86Ghz, da det er en 6300?

Kender _intet_ til Intel.

> Lyder det som et ok køb, eller er der et bedre STØJSVAGT alternativ til 5k?

Det lyder OK, syn's jeg...

Jesper Poulsen