Canon Pixma 4000R wifi
Fra : Lars & Jane

Dato : 30-06-07 04:54

Hjælp har fået fat i en canon Pixma 4000R som er wifi cert. vil det sige der
er trådløst netkort indbygget i ?

Nogen der ved hvordan mine bærbare kan komme i kontakt med den, skal der et
kabel fra printeren til den trådløse routor ?
Mvh Lars...

Fra : SKOVTROLDEN

Dato : 30-06-07 06:37

Du kan starte med at læse manualen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-06-07 07:35

Lars & Jane wrote:
> [...]
>
> Nogen der ved hvordan mine bærbare kan komme i kontakt med den, skal der et
> kabel fra printeren til den trådløse routor ?

Det afhænger af din bærbare...

Jesper Poulsen