Gammel computer, jumpersettings.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-06-07 13:36

Hvor finder jeg en manual der kan fortælle mig om jumpersettings på et
motherboard?
Data som jeg har:
Computer: Fujitsu ErgoPro X
Type: X365/350
Motherboardet står der også Fujitsu på.
Det er en Pentium2 med SD ram.

Computeren er købt brugt og der var ingen manual med.
Har forsøgt mig på Google, uden held

Nogen der kan hjælpe mig videre?

FUT er sat til dk.edb.hardward.bundkort

--
mvh Uffe

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-06-07 15:15

Uffe Bærentsen wrote:

> [...]
> Motherboardet står der også Fujitsu på.
> Det er en Pentium2 med SD ram.
>
> Computeren er købt brugt og der var ingen manual med.

Jamen præcis hvad vil du vide? Din computer er ikke så gammel igen, så det
eneste der burde kunne stilles på jumpere er FSB, nulstilling af CMOS og
evt. til og fra kobling af f.eks. onboard grafik.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Preben Larsen

Dato : 29-06-07 15:37

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Motherboardet står der også Fujitsu på.
> Det er en Pentium2 med SD ram.
>
> Computeren er købt brugt og der var ingen manual med.

Prøv her
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/ergopro/Handbooks/ErgoPro/Ergo96.pdf
Og er den ikke rigtig har Fujitsu siemens søgemuligheder til andre
modeller..
mvh
Preben

mvh
Preben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-06-07 19:45

"Preben Larsen" <ingenadresse@nodomain.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og er den ikke rigtig har Fujitsu siemens søgemuligheder til andre

MANGE tak
Det var ikke den rigtige, men den ledte mig godt på vej, så den rigtige
manual er fundet og hentet.
Da computeren er en Fujitsu, havde jeg kun søgt på Fujitsu's hjemmeside.
At der skulle søges på Fujitsu-Siemens faldt mig bare ikke ind
Havde håbet på at spændingen kunne stilles på bundkortet, men det kan den
desværre ikke.

--
mvh Uffe

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-06-07 15:54

> Hvor finder jeg en manual der kan fortælle mig om jumpersettings på et
> motherboard?

Ofte er der mærkater indvendigt i kasse.

Har de ikke en manual på deres hjemmeside under udgåede produkter, så bliver
det nok svært.

Claus

Fra : Jørgen [DK6700]

Dato : 29-06-07 21:13

Hej Uffe:

Du kan hente manualen - med jumpersettings- her:
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/ergopro/ErgoProDoc.htm

Søgeordene er: Handbook ErgoPro x365

Vh
Jørgen Grove Christensen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-07-07 20:54

"Jørgen [DK6700]" <qq_proeveFJÆRNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Uffe:
>
> Du kan hente manualen - med jumpersettings- her:
> [...]

Er hentet.
Takker

--
mvh Uffe

Fra : Brian K

Dato : 06-07-07 00:02

> [...]
> Motherboardet står der også Fujitsu på.
> Det er en Pentium2 med SD ram.
>
> Computeren er købt brugt og der var ingen manual med.

Google gav mig som hit nr 2 denne:

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/ergopro/ErgoPro-x565/X365qrg.pdf

Sådan søgte jeg:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=X365%2F350+jumper&meta=