Hjælp Til Et Nyt Kabinet !!!!
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 28-06-07 22:31

Hejsa

Jeg har fortiden et Thermaltake Armor VA8000SWA , som jeg godt og grundig er
mega træt af,
fordi den ikke vil holde min Kort på Plads (PCI og AGP og PCI-Express)....
Jeg ka godt li kabinettet , men der er bare det store minus ved det , at det
er toolfree....

Findes der ikke et kabinet ligesom Thermaltake Armor bare med Skruer som
holder kortene på plads ???

Pleeeaaassssseee Help Me , I'm in Panic - Lost in Space ......Red Mig......

Med Venlig Hilsen

Lars

Fra : Hans

Dato : 28-06-07 22:47

Lars Skov Jensen wrote:
> [...]
> som holder kortene på plads ???
>
> Pleeeaaassssseee Help Me , I'm in Panic - Lost in Space ......Red
Hvis kravet er vindue i siden og blå lygter, så spring resten af mit forslag
over, men ellers er kabinettet over dem alle stadigvæk Antec Performance 180
eller 182:

Sidstnævnte har også udskæringer bagpå til vandkøling.

Hans

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 29-06-07 08:01

> [...]
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=378956
>
> Sidstnævnte har også udskæringer bagpå til vandkøling.

Det var da et par svært lækre kabinetter, du der havde fundet frem.

/Ole

Fra : Mads

Dato : 29-06-07 15:44

On Fri, 29 Jun 2007 09:01:24 +0200, "/Ole \(6000\)" <x@xx.xxx> wrote:

>Det var da et par svært lækre kabinetter, du der havde fundet frem.

Bedste kabinetter jeg nogensinde har haft. ( jeg har et af hver )

Masser af plads til både kort og drev og effektiv støjdæmpning.

mvh Mads

Fra : Hans

Dato : 29-06-07 16:07

/Ole (6000) wrote:

> Det var da et par svært lækre kabinetter, du der havde fundet frem.

Hvis du har megen fritid og elsker og pudse blanke overflader, så er der
denne udgave af P182:

http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=09183#

Eller hvis du ikke kan få plads nok:

http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=09190

http://www.xsreviews.co.uk/reviews/cases/antec-p190/1/

Hans

Fra : jane

Dato : 30-06-07 16:15

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in
> [...]
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=378956
>
> Sidstnævnte har også udskæringer bagpå til vandkøling.
Er det ikke iriterende at skulle åbne en låge hver gang man skal ligge en
cd i, og hvis man er højrehåndet og kabinettet står på højre side, må det
da være ekstra besværligt at lågen lukker op til venster, når man skal
putte noget i, eller hvad?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Hans

Dato : 30-06-07 16:29

jane wrote:
> [...]
> side, må det da være ekstra besværligt at lågen lukker op til
> venster, når man skal putte noget i, eller hvad?

Næ, ikke spor. Kun sålænge jeg arbejder med medier står lågen åben. Ellers
er den altid lukket.

Hans

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-07-07 04:51

Hans wrote:
> Næ, ikke spor. Kun sålænge jeg arbejder med medier står lågen åben. Ellers
> er den altid lukket.

Du glemmer at nævne at lågen åbner 270°, således at den ikke er i vejen
i åben tilstand.

Jesper Poulsen