HP Photosmart P1000 dur ikke til IE7
Fra : Ukendt

Dato : 28-06-07 10:22

Jeg har haft Internet Explorer 7 downloadet, men så kunne jeg ikke få
min PhotoSmart P1000 printer til at funktionere. Jeg smed 7 ud og lagde
IE6 ind igen, og nu virker printeren igen????
Kan nogen forklare dette?

Med venlig hilen Mr. Mox

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-06-07 10:28

On Thu, 28 Jun 2007 11:21:57 +0200, "Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk>
wrote:

> [...]
>min PhotoSmart P1000 printer til at funktionere. Jeg smed 7 ud og lagde
>IE6 ind igen, og nu virker printeren igen????

Hvad var der helt præcis ved din PhotoSmart P1000 der ikke fungerede
med IE7 ????

<mlr>

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-07 11:51

Michael Rasmussen skrev:

> Hvad var der helt præcis ved din PhotoSmart P1000 der ikke fungerede
> med IE7 ????
>
> <mlr>
Uha Ja, det er nogen måneder siden så jeg er ikke helt sikker, men jeg
mener at den simpelthen kke ville komme i forbindelse med printeren når
jeg vile printe noget ud. Fejlmeldingens tekst husker jeg ikke så det er
nok for meget at bede om bud på.
Jeg bruger faktisk kun Thundrbird og Firefox, så derfor var det ikke
rigtigt kritisk, så det er nok mest af nysgerrighed jeg spørger.

Med tak for dit svar og venlig hilsen Mr. Mox