Defekt Grandstream købt i Aldi
Fra : KV

Dato : 25-06-07 23:07

Hvorhenne sender jeg den til reparation? Den er lige under to år gammel.
Er det hos den Aldi hvor jeg har købt den?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-06-07 00:38

> Hvorhenne sender jeg den til reparation? Den er lige under to år
> gammel. Er det hos den Aldi hvor jeg har købt den?

Ring og spørg unifon.dk. Det er svjv dem, der har leveret til Aldi.

Claus

Fra : Holst

Dato : 26-06-07 07:31

KV wrote:

> Hvorhenne sender jeg den til reparation? Den er lige under to år gammel.
> Er det hos den Aldi hvor jeg har købt den?

Ja, som forbruger går du i almindelighed til sælgeren, i dette tilfælde
Aldi. Sælgeren har pligt til at klare reklamationer.

Fra : Nick

Dato : 26-06-07 08:05

"Holst" skrev i en meddelelse...
> Ja, som forbruger går du i almindelighed til sælgeren, i dette tilfælde
> Aldi. Sælgeren har pligt til at klare reklamationer.

I rigtig mange tilfælde kan det betale sig, at gå direkte til forhandlerens
leverandør eller denne service-partner, hvis kunden har mulighed for det.
Ofte vil man derved spare den ekstra tid fragten tager, hvis forhandleren
skal videresende produktet.

Da jeg læste indlægget, tænkt jeg umiddelbart på, hvorfor spørgeren ikke
bare ringer til Aldi og spørger...

/Nick

Fra : Henning

Dato : 26-06-07 10:21

>Da jeg læste indlægget, tænkt jeg umiddelbart på, hvorfor spørgeren ikke
>bare ringer til Aldi og spørger...

Aldi opgiver ikke telefonnumre til deres butikker...

Fra : Nick

Dato : 26-06-07 10:27

"Henning" skrev i en meddelelse...

> Aldi opgiver ikke telefonnumre til deres butikker...

Sjælland og Lolland/Falster
46 14 20 00
ALDI Karlslunde KS, Rørgangen 1-5, 2690 Karlslunde

Midt- og Nordjylland
98 65 45 11
ALDI Haverslev KS, Industriparken 25, 9610 Nørager

Sydjylland og Fyn
75 56 66 00
ALDI Kolding KS, Essen 30, 6000 Kolding

/Nick

Fra : Henning

Dato : 26-06-07 15:03

On Tue, 26 Jun 2007 11:27:08 +0200, "Nick" <john@doe.biip> wrote:

> [...]
>
>Midt- og Nordjylland
>98 65 45 11
>ALDI Haverslev KS, Industriparken 25, 9610 Nørager

Det er ikke butikkernes numre du har det, men hovedkontoret. Så vidt
jeg har erfaret, behandles reklamationer vidt forskelligt. Nogle
steder afvises de, og der henvises i stedet til importøren. Andre
steder gives pengene blot tilbage, og endnu andre steder ved
kassedamen ikke hvad hun skal gøre og tager blot mod reparationen.

Fra : Nick

Dato : 26-06-07 15:06

> [...]
> steder gives pengene blot tilbage, og endnu andre steder ved
> kassedamen ikke hvad hun skal gøre og tager blot mod reparationen.

Netop derfor er det vel logisk at kontakte hovedkontoret og spørge om deres
generelle politik og et navn, så man kan forklare kasseassistenten det

/Nick

Fra : Hans

Dato : 26-06-07 16:16

> [...]
> steder gives pengene blot tilbage, og endnu andre steder ved
> kassedamen ikke hvad hun skal gøre og tager blot mod reparationen.

....Så vidt jeg har erfaret...
Du ved ikke noget, vel?