Kan jeg bruge dette grafikkort sammen med.~
Fra : jane

Dato : 24-06-07 16:48

Min skærm er pludselig ved at stå af, hvis jeg så køber en widescreen skærm
kan mit grafikkort så bruges mon, eller er det ligegyldigt hvilken
grafikkort man har?

Mit nuværende kort "Sapphire Radron 96SE"

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 24-06-07 17:04

jane wrote:
> Min skærm er pludselig ved at stå af, hvis jeg så køber en widescreen
> skærm kan mit grafikkort så bruges mon, eller er det ligegyldigt
> hvilken grafikkort man har?
>
> Mit nuværende kort "Sapphire Radron 96SE"

Du bør checke det nærmere.

Er du sikker på at du har angivet navn og type på grafikkortet rigtigt?

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-06-07 17:29

Erik Olsen DK skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er du sikker på at du har angivet navn og type på grafikkortet
> rigtigt?

Lyder da meget sansynligt:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22Sapphire+Radron+96SE%22&meta=

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 24-06-07 17:38

Jan Vestergaard wrote:

> Lyder da meget sansynligt:
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22Sapphire+Radron+96SE%22&meta=

4 resultater, og kig på de enkelte resultater af søgningen.

Søg tilsvarende på
"Sapphire Radeon 9600", 152.000 resultater.
"Sapphire Radeon 9600-series", 3290 resultater.

Fra : jane

Dato : 24-06-07 17:39

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in news:467e9bd3$0$90270$14726298
@news.sunsite.dk:

> Lyder da meget sansynligt:
>
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22Sapphire+Radron+96SE%22&meta=

Jeg har været inde og kikke under driver, men jeg ved ikke hvad jeg skal
kikke efter i forbundelse med widescreen :(

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : jane

Dato : 24-06-07 17:41

"Erik Olsen DK" <me@privacy.net> wrote in news:c1936$467e95c5$55187a41
$27963@news.arrownet.dk:

> Du bør checke det nærmere.
>
> Er du sikker på at du har angivet navn og type på grafikkortet rigtigt?

Ja, det er et Sapphire Radron 96SE

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 24-06-07 18:24

jane wrote:
> "Erik Olsen DK" wrote

> Ja, det er et Sapphire Radron 96SE

Det kan jeg ikke finde, beklager.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 25-06-07 13:27

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er et Sapphire Radron 96SE

Jeg tror der er tale om et ATi Sapphire Radeon 9600SE.
> --
> Venlig hilsen
> Jane

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Hans

Dato : 25-06-07 14:11

Rasmus Bertelsen wrote:
> "jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror der er tale om et ATi Sapphire Radeon 9600SE.
Ingen tvivl om det:

http://www.ixbt.com/video2/images/sapphire-6/sapphire-9600se-scan-front.jpg

Hans

Fra : Kim

Dato : 25-06-07 08:35

On Sun, 24 Jun 2007 15:48:13 +0000 (UTC), jane
<nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote:

>Min skærm er pludselig ved at stå af, hvis jeg så køber en widescreen skærm
>kan mit grafikkort så bruges mon, eller er det ligegyldigt hvilken
>grafikkort man har?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.grafikkort

fut : dk.admin.netikette
--
Kim