Trådløs tastetur med trackball
Fra : Henrik Madsen

Dato : 22-06-07 19:19

Hej alle.

Jeg har brug for et lille tastetur og mus, der skal stå et stykke fra
computeren. Så jeg tænkte på om man kan få et trådløs tastetur med
indbygget trackball, mousepad eller ligende. Er der nogle der kender
sådan et?

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : John

Dato : 22-06-07 21:29

Henrik Madsen skrev:
> [...]
> computeren. Så jeg tænkte på om man kan få et trådløs tastetur med
> indbygget trackball, mousepad eller ligende. Er der nogle der kender

Jeg har selv et Ruwido Living Room Keyboard:
http://www.ruwido.com/products/living-room-keyboard/

Det er magen til det her:

Det er udemærket til at styre WinAmp eller lignende med, lidt netsurf
osv. og kan til nøds bruges til at skrive på. Vær dog opmærksom på, at
tallene og en række andre knapper er små gummitaster.

Du kan jo læse brugerens anmeldelse af tastaturet på edbpriser - selv om
jeg synes det virker som om vedkommende slet ikke har undersøgt hvad det
egentlig var han var ved at købe inden han bestilte.

Jeg er ikke enig i at den trådløse forbindelse er håbløs - tværtimod
synes jeg faktisk den er overraskende stabil.

Men jeg er enig med anmelderen i, at det ikke kan erstatte et
almindeligt tastatur til tekstbehandling osv.

Mvh

John