Grafikkort med passiv køler???
Fra : Cosmic

Dato : 17-06-07 00:40

Skal snart investere i et nyt grafikkort & ville lige høre om det er
muligt at putte et grafikkort med passiv køling ind i et "normalt"
PC kabinet uden at det blir for varmt eller skal man ha et specielt
kabinet med diverse andre kølingsystemer for disse grafikkort med
passiv køling?
Ville gerne slippe for støjen fra de normale kølere på grafikkortet.

Jeg har kigget lidt på dette:
Gigabyte GF8500GT 256MB RAM PCI-E DVI TVO PASSIV

Håber at nogen kan gi mig et svar - TAK!

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.7 Final

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 17-06-07 07:48

Ja, da. Vi har netop købt en helt ny PC fra Dell. Deres lidt større modeller
(dimension 9200) er med passivt kølede Radeon kort.

Du må gerne købe det. Vi har pillet det ud, for at få sønnens nvidia 8800 i.
Hvis du kan klare dig med 8500, så er X1300 måske også interessant.
Performancemæssigt er de i nogenlunde samme område uden at jeg kender de
finere detaljer.

Jeg satte det på dba i går til 350 kr.

Bjarke

Fra : Cosmic

Dato : 17-06-07 08:39

Jamen så tager jeg "chancen" & køber et passivkølet grafikkort - da
køleren/blæseren er lige ved at stå af på det gamle der sidder i -
den laver en forfærdelig larm!

Jeg tror dog at jeg køber det som jeg selv har fundet på nettet -
men ellers tak for tilbudet!

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 17-06-07 09:44

"Cosmic Kid" <country@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den laver en forfærdelig larm!
>
> Jeg tror dog at jeg køber det som jeg selv har fundet på nettet -

Det var måske også en mulighed at skifte køleren
på det gamle - hvilket kort er det?

Fra : Cosmic

Dato : 18-06-07 18:20

Det gamle grafikkort er et x1600 256MB RAM

--