Andet multimedie
bentjuul 3670
Foto program / printe flere billeder samme~
Fra : dk_sz

Dato : 20-07-07 21:31

Hej

Kender i et gratis program hvor man kan
printe mange billeder på samme stykke papir?

Altså, for eksempel hvis du øsnker udskrive et
stykke papir med fx 4 billeder (hvor alle auto
resizes ned sådan alle kan være på papiret) ?

mvh
Thomas

Fra : Max

Dato : 20-07-07 21:56

Hej Thomas

> Kender i et gratis program hvor man kan
> printe mange billeder på samme stykke papir?

Hvad printer har du. ofte følger der programmer med
printeren der kan det du ønsker.

--
Mvh Max

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-07-07 08:31

dk_sz wrote:
> [...]
>
> Altså, for eksempel hvis du øsnker udskrive et
> stykke papir med fx 4 billeder (hvor alle auto
> resizes ned sådan alle kan være på papiret) ?

Det er indbygget i Windows XP - "fax og printer" et eller andet, bruger det
ikke selv, men det kan præcis hvad du efterspørger.

Fra : emj

Dato : 21-07-07 10:48

Knud Larsen skrev:

>Det er indbygget i Windows XP - "fax og printer" et eller andet, bruger det
>ikke selv, men det kan præcis hvad du efterspørger.

Det tror jeg ikke. Jeg kan i alle tilfælde ikke få 4 billeder pr side
med "windows fax og billedfremviser"

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-07-07 11:59

emj <emj@> skrev :

>Det tror jeg ikke. Jeg kan i alle tilfælde ikke få 4 billeder pr side
>med "windows fax og billedfremviser"

Tryk på printikonet og du får muligheden.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : emj

Dato : 21-07-07 13:18

Kerim Ellentoft skrev:

>Tryk på printikonet og du får muligheden.

Se den takke fik jeg sådanset også selv, men jeg skulle åbentbart gå
lidt videre med guiden end jeg gjorde ved første forsøg )

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : dk_sz

Dato : 22-07-07 10:04

> Se den takke fik jeg sådanset også selv, men jeg skulle åbentbart gå
> lidt videre med guiden end jeg gjorde ved første forsøg )

Jeg vil gerne takke alle. Det lader sørme
til jeg også kan finde det nu! Mange tak!

mvh
Thomas