Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til fotomontage
Fra : SFJ

Dato : 20-07-07 18:47

Hej med jer,

Jeg har et billede af et udsnit af en murstensvæg. Jeg har brug for at få
billedet kopieret og sat sammen, ca. 4 gange i bredden og 4 gange i højden.
Jeg har modtaget en fil hvor dette er lavet, fra den fotograf der har taget
billedet, men det er lidt uheldigt lavet. Han har ikke haft held mned at få
det passet sammen så samlingerne bliver "usynlige".

Jeg har selv prøvet, men jeg er ikke Photoshop-ekspert. Nogen der har lyst
til at prøve? Jeg har smidt et par zippede filer på
www.ide-sign.dk/uploads/Murstensvaeg.zip

Mvh Søren Johansen

Fra : emj

Dato : 20-07-07 21:05

SFJ skrev:

>Jeg har smidt et par zippede filer på
>www.ide-sign.dk/uploads/Murstensvaeg.zip

150mb
Det er sgu da lidt voldomt
Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : SFJ

Dato : 22-07-07 08:09

> 150mb
> Det er sgu da lidt voldomt
> Hilsen emj

Beklager. Jeg har zippet både originalen og fotografens forsøg i én fil.
Derfor fylder det lidt...

Mvh Søren / Idé-Sign.dk

Fra : Radioamatør

Dato : 21-07-07 14:38

"SFJ" <info@ide-sign.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har selv prøvet, men jeg er ikke Photoshop-ekspert. Nogen der har lyst
> til at prøve? Jeg har smidt et par zippede filer på

150 MB er i overkanten af hvad folk gider hjælpe dig med,
og hvis billedet havde fulgt forbandet i væggen havde det været nemt.

You can use the following link to retrieve your file:

http://www.sendspace.com/file/leu6jf

Poul

Fra : SFJ

Dato : 22-07-07 08:24

> 150 MB er i overkanten af hvad folk gider hjælpe dig med,

Det fylder så meget fordi jeg har smidt fotografens forsøg med...

> og hvis billedet havde fulgt forbandet i væggen havde det været nemt.

Det ser nu ud som om det er lykkedes dig helt godt alligevel

Takker!

Søren