Andet multimedie
bentjuul 3670
Stregkoder
Fra : Marianne

Dato : 18-07-07 15:45

Hej

jeg har fået et isbn-nummer til en bog, men der skal også en stregkode på.
Jeg er nu blevet usikker på, om det mon er isbn-nummeret, som skal
'oversættes' til en stregkode (og hvordan gør man det), eller om stregkoden
er møntet på boghandleren og bogens pris.

er der nogen, som har et bud på det?

mvh
marianne

Fra : Ole Jensen

Dato : 18-07-07 19:01

Marianne <handel@fjerndettelundbak.dk> wrote:

> [...]
> 'oversættes' til en stregkode (og hvordan gør man det), eller om stregkoden
> er møntet på boghandleren og bogens pris.

Du kan lave den gratis på denne side:
http://www.tux.org/~milgram/bookland/

Du skal skrive koden i feltet Product code, midt på siden, men se selv
efter.

Jeg bruger den ofte til at lave ISBN-stregkoder, men jeg får altid
kunden til at kontrollere om den er god nok. Hidtil har der ikke være
fejl.

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : Marianne

Dato : 18-07-07 19:47

> [...]
>
> Jeg bruger den ofte til at lave ISBN-stregkoder, men jeg får altid
> kunden til at kontrollere om den er god nok. Hidtil har der ikke være

Super! Tak,

mvh
Marianne