Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign - 1 billede over 2 frames
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 12-07-07 10:03

Hej

Er det muligt at placere et billede i 2 eller flere frames?

/Brian

Fra : Niels

Dato : 13-07-07 14:30

On 12 Jul., 11:02, Brian Bendtsen <night...@galnet.dk> wrote:
> Hej
>
> Er det muligt at placere et billede i 2 eller flere frames?

Jeg tror, du bliver nødt til at forklare dig lidt tydeligere.

--
Niels

Fra : PB

Dato : 14-07-07 12:13

"Brian Bendtsen" <nightowl@galnet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er det muligt at placere et billede i 2 eller flere frames?
>
> /Brian

CS3:
Marker dine frames > Object > Path > Make Compound Path.
Derefter kan du indsætte billede.

Se evt.:
http://www.adobe.com/designcenter/indesign/articles/idsn3kbspecfram.html

vh/
PB

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 16-07-07 07:59

PB skrev:

> [...]
>
> CS3:
> Marker dine frames > Object > Path > Make Compound Path.

Tak, det var lige præcis det jeg ledte efter.

/Brian