Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilken skrift?
Fra : Niels

Dato : 08-07-07 11:30

Er der nogen her, som kender navnet på denne skrift:

http://picasaweb.google.com/nboegh/Font/photo#5084768718278453506

--
Niels

Fra : Hagar

Dato : 08-07-07 11:42

"Niels" <nboegh@gmail.com> skrev i en meddelelse
Er der nogen her, som kender navnet på denne skrift:

http://picasaweb.google.com/nboegh/Font/photo#5084768718278453506

--
Niels

Hvad lige den font hedder, det ved jeg ikke, men det er i "familien
"handwriting" og du kan finde en del her
http://www.google.dk/search?hl=da&q=handwriting+font&meta= nogle koster,
andre er gratis

Hagar

Fra : Niels

Dato : 08-07-07 11:47

> Hvad lige den font hedder, det ved jeg ikke, men det er i "familien
> "handwriting" og du kan finde en del herhttp://www.google.dk/search?hl=da&q=handwriting+font&meta=nogle koster,
> andre er gratis

Tak, Hagar. Men det skal være lige den. Den tilhører også gruppen
"script", men på de store font-sites er der over 2000 skrifter af
denne slags at kigge igennem. Og det vil jeg nødig bruge min søndag på
- der er jo Wimbledon-finale!

--
Niels

Fra : Max

Dato : 08-07-07 13:30

Hej Niels

Så prøv her http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

> - der er jo Wimbledon-finale!

Det kan vel kun interessere dem med ketcher på Wimbledon ?

--
Mvh Max

Fra : Niels

Dato : 08-07-07 14:00

> Så prøv herhttp://www.myfonts.com/WhatTheFont/

Hej Max

Det funker fint (efter jeg havde fjernet baggrunden og noget af
teksten).

Se bare her:
http://picasaweb.google.com/nboegh/Font/photo#5084809168280447250

Tak for hjælpen.