Andet multimedie
bentjuul 3670
Betinget formatering på kolonnen ved siden~
Fra : Jess Andreasen

Dato : 03-07-07 21:34

Hej

Jeg bruger betinget formatering til en prisliste. Se formel =FIND("- ";B30),
det virker OK, men jeg vil gerne have cellen i kolonnen til venstre + 2
celler i kolonnen til højre for feltet til at blive farvet samtidig. Findes
der en smart måde på dette?

Håber I forstår hvad jeg mener.

VH Jess

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-07-07 21:45

"Jess Andreasen" <jess@andreasenbindestregnet.dk> skrev :

>Håber I forstår hvad jeg mener.

Øhh - ikke umiddelbart, hvilket program snakker vi om?

>Se formel =FIND("- ";B30),

Ser ud som noget Excel for mig, hvis det er tilfældet, så vil
news:dk.edb.regneark være en langt bedre gruppe til indlægget.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jess Andreasen