Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe CS3 for begynder
Fra : Martin

Dato : 29-06-07 22:59

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at lære CS3-pakken helt fra bunden, først og
fremmest PhotoShop og InDesign. Det skal foregå som selvstudium, så kan I
anbefale nogle gode og letforståelige kurser på cd-rom/dvd eller evt. i
bogform?

Det er lige meget om materialet er på dansk eller engelsk, men den
CS3-version, jeg overvejer at anskaffe bliver på engelsk.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen

Martin

Fra : hcma

Dato : 30-06-07 09:58

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er lige meget om materialet er på dansk eller engelsk, men den
> CS3-version, jeg overvejer at anskaffe bliver på engelsk.

jeg ville vælge: Adobe xxxxxx Classroom In A Book
kan fåes hos bla. Saxo og Gad (og mon ikke også de kan lånes på
biblioteket, så du kan få et indtryk)

m v h
hcma/-

Fra : Steen

Dato : 30-06-07 17:46

> [...]
> fremmest PhotoShop og InDesign. Det skal foregå som selvstudium, så kan I
> anbefale nogle gode og letforståelige kurser på cd-rom/dvd eller evt. i

De bøger som følger med original CD'erne er udemærkede. Men kig ellers på
Amazon.com her er en del bøger på engelsk.

Steen
--
www.gral.dk
links for photoshop entutiaster

Fra : Elle

Dato : 07-07-07 00:12

wrote:46858077$0$90271$14726298@news.sunsite.dk

> [...]
> fremmest PhotoShop og InDesign. Det skal foregå som selvstudium, så kan I
> anbefale nogle gode og letforståelige kurser på cd-rom/dvd eller evt. i

Jeg ville ikke tøve med at kigge hos www.lynda.com. Selvom deres cd'er er
lidt pebrede, kan det hurtigt vise sig at være den billigste model. Afspil
cd'en. når du vil - igen og igen (til du kan det).

elle