Andet multimedie
Jeg skal bruige et døningehoved+knogler (s~
Fra : Carsten

Dato : 21-06-07 09:42

Jeg skal bruige et døningehoved+knogler (sørøver-agtigt) i Vector -grafik

Har I et forslag til hvor jeg kan hente det gratis på nettet...
Har prøvet at google efter det, men kan ikke finde noget!
Forslag - så blir jeg glad!!!

Alternativt har jeg et JPG - med skarp kontrast sort/hvid - men hvordan får
jeg det lavet til vector - Jeg har adgang til Adobe Pakke på arbejdet...

Hilsen
Carsten

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 21-06-07 18:44

"Carsten" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Alternativt har jeg et JPG - med skarp kontrast sort/hvid - men hvordan
> får jeg det lavet til vector - Jeg har adgang til Adobe Pakke på
> arbejdet...

Streamline det i Illustrator vil lave det om til vektorformat.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : CJT

Dato : 26-06-07 18:39

Hej Thomas,

Det virker meget enkelt at gøre det...

Hm... min Illustrator 10 kan vist ikke klare det... det skal nok være en
nyere version der kan trace det?
Er der nogen jeg kan maile det til...???

Send evt. mail til cjt@callisto(slet-dette-i-parantesen).dk
Altså: cjt@callisto_punktum_dk

Hilsen
Carsten

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-06-07 18:17

"CJT" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Hej Thomas,
> Det virker meget enkelt at gøre det...
> Hm... min Illustrator 10 kan vist ikke klare det... det skal nok være en
> nyere version der kan trace det?

Du kan læse om det her:
http://www.creativepro.com/story/feature/18132.html?cprose=3-46 jeg mener
det også fungerer i version 10.

Fra : zork

Dato : 25-06-07 08:33

"Carsten" <no@no.no> wrote:
> [...]
>
>Har I et forslag til hvor jeg kan hente det gratis på nettet...
>Har prøvet at google efter det, men kan ikke finde noget!

Kig i dk.binaer, under subjekt "Piratclip", der er et par stykker i Illustrator
format.

(ignorer .nzb og .sfv filerne, de røg med ved en fejltagelse)