købes
Fra : kim holm

Dato : 15-06-07 07:24

brændbare dvdér købes de skal kunne printes på

pc-doktoren@mail.dk

Fra : Lars

Dato : 15-06-07 07:31

www.billigmedien.de

Fra : co@ch [4130]

Dato : 15-06-07 09:52

"kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> skrev i en meddelelse
> brændbare dvdér købes de skal kunne printes på
>

> pc-doktoren@mail.dk

Dette er ikke en markedsgruppe.

Tror du får bedre held i
som er gruppen for udefinérbare edb effekter.

Men ellers er www.wesellcd.dk en af de billige.

Mvh
Bri@n

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-06-07 12:28

kim holm skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> brændbare dvdér købes de skal kunne printes på

Da du godt ved, at handel kun må foregå i markedsgrupperne, så
vil jeg ikke fortælle det, men blot komme med webadresser på et
par OK butikker syd for grænsen:

http://www.azomedia.dk

http://www.burnalot.dk/

http://www.mediecentralen.dk/

- de har alle danske hjemmesider, men sender fra Tyskland........

Jan