Motorola V3I i pink - findes dét?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-06-07 22:57

For en tysk kollega (der pt. ikke kan gå på nettet gr. flytning) leder jeg
efter en Motorola V3I i pink til hans dame - findes den overhovedet?

Link hvis den findes (u. abb.)?

Kan man bruge en mobil købt i dk. i Tyskland?
Hans

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-06-07 23:59

On Thu, 14 Jun 2007 23:57:12 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>
>Link hvis den findes (u. abb.)?
>
>Kan man bruge en mobil købt i dk. i Tyskland?

Det kan man godt, hvis den ikke er låst til en operatør.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-06-07 00:04

Lars Christensen skrev:

> Det kan man godt, hvis den ikke er låst til en operatør.

Tak!
Hans

Fra : Anders

Dato : 15-06-07 08:03

Motorola V3i, findes mig bekendt ikke med pink cover.
Men det skulle da ikke undre mig om et alm. V3 cover passer på.

Coveret kan fåes hos www.mytrendyphone.dk , men det koster 239,- + 10,- i
porto.

Men det skulle være temmeligt bøvlet at skilde den ad.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-06-07 08:55

Anders skrev:

> Motorola V3i, findes mig bekendt ikke med pink cover.

Jeg kunne heller ikke finde den.

> Men det skulle da ikke undre mig om et alm. V3 cover passer på.

Kay

> Coveret kan fåes hos www.mytrendyphone.dk , men det koster 239,- +
> 10,- i porto.
>
> Men det skulle være temmeligt bøvlet at skilde den ad.

Han er absolut ikke gør-det-selv-mand
Hans

Fra : Anders

Dato : 15-06-07 09:04

Så er alt. nok at han skal finde en person, der har mere forstand på subj.
end ham selv.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-06-07 09:11

Anders skrev:

> Så er alt. nok at han skal finde en person, der har mere forstand på
> subj. end ham selv.

Jae, jeg meddeler ham resultatet, så må han selv ta stilling
Hans

Fra : Anders

Dato : 15-06-07 09:14

Det skulle ikke undre mig, om man kunne finde en eller anden guide til,
hvordan man skifter coveret.
Prøv at søg på Google

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-06-07 11:47

Anders skrev:

> Det skulle ikke undre mig, om man kunne finde en eller anden guide
> til, hvordan man skifter coveret.
> Prøv at søg på Google

Dét er han alt for fummelfingret til
Hans

Fra : Anders

Dato : 15-06-07 11:55

Så er der nok ikke andet at gøre, end at beale sig fra det..

Fra : Anders

Dato : 15-06-07 13:26

Her er der en guide på engelsk, hvordan man skilder en V3 ad...

http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantlev3.htm

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-06-07 20:29

Anders skrev:

> Her er der en guide på engelsk, hvordan man skilder en V3 ad...
>
> http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantlev3.htm

Tak!

Skal ikke ha skilt mere ad hér (efter jeg ødelagde mit W800-kamera)!
Hans

Fra : Anders

Dato : 15-06-07 20:36

Det ved jeg jo, så find en der har mere forstand på subj. end du selv har.

Der bor en i Dybbøl, der måske kan lave det for dig, men han er dyr, men
reel. Har tidligere fået en del mobiler låst op hos ham, inden jeg selv
begyndte.

Han går under navnet Guezz på www.find-unlocker.dk.
Ved ikke om han stadigvæk unlocker mobiler, men kontakt ham, og hør hvad
siger.