SonyEricsson W850i
Fra : Allan

Dato : 14-06-07 20:23

Hej NG,

Er der nogen der ved hvor mange kontakter man kan gemme på telefonen?
Kan en kontakt indholde flere nummere + email?

/Allan

Fra : Jakob Griffel

Dato : 14-06-07 21:37

> Er der nogen der ved hvor mange kontakter man kan gemme på telefonen?

Jeg har ikke lige min i nærheden, men jeg mener der kan være 500 i telefonen
(ikke SIM-kortet).

> Kan en kontakt indholde flere nummere + email?

Jep, mobil, fastnet, arbejde, andet nummer, email, webadresse, billede,
speciel ringetone ("kontaktringetone") mv.

--
Hilsen Jakob

Fra : Allan

Dato : 19-06-07 08:57

Tak Jakob,

Har fået en nu og den kan have 1000 kontakter og 2500 nummere.

/Allan