ovf. mellem pc og mobil
Fra : Hm

Dato : 14-06-07 19:37

hej
Jeg bliver nød til at have lidt hjælp.
har en Samsung e730 - et datakabel- Hentet Image Editor + PC Sync + PIM &
File Manager 2.0 på Samsungs hjemmeside, måske er det de forkerte
programmer.

jeg kan ikke se mobilen i stifinder når datakabel er sat til, og derfor
heller ikke finde ud af hvordan jeg ovf. mellem pc og mobil.
Håber meget på noget hjælp.
Hilsen
Hanne

Fra : Anders

Dato : 14-06-07 21:06

Er kablet originalt ?

Ved at Samsungs mobiler er temmelig sarte med uoriginale kabler...