Opdatere software.....
Fra : - STAN -

Dato : 13-06-07 20:23

Hvordan opdateres telefonene software ??

Evt. et link til nokias hjemmeside med software......

Jeg har nemlig en, eller to nokia 6280....dog med 2 helt forskellige
softwareversioner......det kunne jo være rart at de var nogenlunde ens......
Jeg har det standartkabel som følger med telefonen....

Kan det bruges ??

Håber I kan hjælpe.....

Takker herfra.........

Fra : Anders

Dato : 13-06-07 20:35

Efter 5 sek. søgning på Nokia's hjemmeside, fandt jeg dette link:

http://www.nokia.dk/support/software/softwareupdate.php

Fra : Edmund

Dato : 14-06-07 05:21

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i en meddelelse
> Efter 5 sek. søgning på Nokia's hjemmeside, fandt jeg dette link:
>
> http://www.nokia.dk/support/software/softwareupdate.php

syntes ikke 6280 står på den liste

--
Mvh Edmund

Fra : Anders

Dato : 14-06-07 05:34

Nej, den står ikke på listen, det skyldes nok at den er udgået....

Men ellers så kontakt Nokia.

Fra : Peter

Dato : 14-06-07 15:45

> Nej, den står ikke på listen, det skyldes nok at den er udgået....

Hvad hjalp det så, med din fine søgning ??
*LOL*

--
Peter

Fra : - STAN -