MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IIS-spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 18:09

Hej.

Hvordan sætter jeg min IIS op til at en bestemt mappe er mit rod bibliotek
og kan køre asp.net sider.

Fx mappen c:\... dokumenter\websider\Websted1\

Her skal Websted1 være rodbibliotek, således at jeg på en side kan referere
til /test/side1.aspx og så peger siden mod

c:\... dokumenter\websider\Websted1\test\side1.aspx

Fra : Stampe

Dato : 14-06-07 23:11

"Michael Sørensen" <.> wrote in message
> [...]
> referere til /test/side1.aspx og så peger siden mod
>
> c:\... dokumenter\websider\Websted1\test\side1.aspx
Er det i bare at gå ind i IIS og vælge egenskaber for standardwebsted og
vælge fanebladet "Hjemmemappe" her kan du selv vælge hvor din "Rod" mappe
skal være

Mvh
Stampe

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-07 21:25

"Stampe" <allan@harlvig.dk_SLET> skrev i en meddelelse

> [...]
> vælge fanebladet "Hjemmemappe" her kan du selv vælge hvor din "Rod" mappe

Ja, men jeg kan ikke finde ud af at oprette flere rodmapper, således at alle
3 hjemmesider, jeg er i gang med hver får en rodmappe.