OC2327 bootprom
Fra : Brian Ipsen

Dato : 13-01-01 00:32

Hej!

Jeg undskylder på forhånd mange gange, hvis dette indkæg er placeret et
forkert sted (jeg aner ikke, hvor det ellers skulle smides, men det har jo
noget med netværk at gøre)...
Jeg overvejer at prøve at gå i gang med noget remote installation/boot, og
har i den forbindelse adgang til en stak Olicom OC2327 kort. Det, som jeg
spekulerer på, er om man kan sætte en alm. Flash-memory kreds på kortet, og
så flash'e RPL koden op i kortet ? Jeg skal selvfølgelig også lige ha'
fundet ud af hvilken type flash-kreds, som anvendes... Er der nogen her, der
ved det ??

/Brian

--
Spammers read this: US CODE title 47, chapter 5, sub-chapter 2,
section 227(b)(1)(C), section 227(b)(3)(B) and section 227(b)(3)(C)