Opkobling på nettet med Nokia E65?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-06-07 12:31

Indtil nu har jeg kun anvendt SE-telefoner til at koble den bærbare på
nettet med, og det har jeg med succes gjort med opkaldskommandoen
*98*N# hvor N er CID for den pågældende datakonto i telefonen.

Nu vil jeg gerne koble op på nettet med en Nokia E65 og kan ikke få
det til at virke. Det nærmeste jeg har været at komme på er med
kommandoen *99***1# men her stod "godkender brugernavn og adgangskode"
bare på i en evighed, uden at jeg kom på nettet. (eller også var det
"tilslutter din computer til netværket", der stod på i en evighed.

Det er via Bluetooth at jeg forsøger at koble mig op på nettet.

Håber at nogen kan hjæpe mig til at komme på nettet med Nokia E65 via
Bluetooth.

Claus