Netværksprinter på to netværk?
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 12-06-07 14:34

Lige et hurtigt spørgsmål:

Jeg har en HP Photosmart 3310 printer med både trådløst og almindeligt
netværk. Er det muligt at koble den på ét netværk via kabel og et andet
trådløst således at brugere fra begge netværk har adgang til den?

På forhånd tak!

/Morten

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-06-07 16:49

On Tue, 12 Jun 2007 15:34:27 +0200, "Morten Astrup Christensen"
<astrup-noget-@gmail.com> wrote:

>Jeg har en HP Photosmart 3310 printer med både trådløst og almindeligt
>netværk. Er det muligt at koble den på ét netværk via kabel og et andet
>trådløst således at brugere fra begge netværk har adgang til den?

Aner det ikke, men det lyder bestemt ikke umuligt...

Hvorfor prøver du ikke bare og ser hvad der sker ?!

Så kan du altid fortælle os om resultatet bagefter...

<mlr>

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 12-06-07 18:49

> Aner det ikke, men det lyder bestemt ikke umuligt...
>
> Hvorfor prøver du ikke bare og ser hvad der sker ?!
>
> Så kan du altid fortælle os om resultatet bagefter...

Sidder bare lige og funderer over hvordan jeg skal få sat netværket op
hjemme hos mine forældre, så ville bare lige høre om det var helt håbløst
inden jeg gik igang.. Men jeg giver det et forsøg

/Morten